Kadınlar Neden Ağlar Biliyor Musun?

Tarih: January 22, 2015 Kategori: , ,

Eğer insana has bir özellikse neden ağlayan erkek zayıf, ağlayan kadın zavallı görülüyor? Kadınlar neden daha çok ağlıyor diye biliniyor ve görülüyor?

Küçük bir erkek çocuk annesine sordu:

– Niçin ağlıyorsun?
– Çünki ben kadınım diye cevapladı annesi.
– Anlamadım! dedi çocuk. Annesi çocuğu kucaklayıp
– Ve hiç bir zaman anlayamayacaksın! dedi.

Babasına:

– Baba, annem niçin ağlıyor? diye sordu.

Babanın cevabı:

– Bütün kadınlar sebebsiz ağlayabilen yapıdadır diye oldu. Küçük oğlan büyüdü, yetişkin adam oldu, hala kadınların niçin ağladıklarını keşfedemedi.

Nihayet öldükten sonra cennete gittiğinde Allah’a sordu:

– Allahım! dedi. Kadınlar niçin bu kadar kolay ağlayabiliyorlar?

Allah dediki…

- Ben kadınları özel yarattım!… Tüm yaşamın ağırlığını taşıyabilecek kuvvette olmasına rağmen başkalarına teselli verecek kadar yumuşak omuzlar.. Doğumun acısına olduğu kadar doğurdukları evlatlarının nankörlüğüne dayanabilecek iç kuvvetini verdim. Başkalarının kuvvetinin kalmadığında devam edecek azmi, ailesinin hastalığında yorgunluğa papuç bıraktırmayacak kudreti verdim. Her türlü şart altında ve hatta annelerini çok kötü incitselerde, çocuklarını sevmek duygusallığını verdim. Bu duygusallık her yaştaki çocuklarının yaralarını sarmalarına, sorunlarını dinleyip paylaşmalarına yardım ediyor. Kocalarını tüm kusurlarıyla sevmek kuvvetini verdim. Erkeğin kaburgasından onları erkeğin kalbini korumaları için yarattım. Onlara iyi bir kocanın eşini asla incitmeyeceğini fakat bazen destek ve kuvvetini deneyecek davranışlarda bulunacağını anlayacak duyarlı bir zeka verdim. Tek zayıflık olarak kadınlara birer göz yaşı verdim. Tamamen kendilerinin sahip oldukları, ihtiyaçları olduğunda kullanmak uzere.. İNSANLIK İÇİN BİR GÖZYAŞI !..
diye cevapladı.
Kadını güzel yapan şey ne saçı, ne vücudu, ne kendini ne şekilde taşıdığıdır. Kadını esas güzel yapan sevgisini paylaşabilmesi, fedakarlığı, sorumluluğu, anlayışı, sadece bilgiye değil aynı zamanda kalbe de yönelik aklıdır.
Erkekler bizlerde zayıflık olarak gördükleri gözyaşlarımızın asıl nedenini hiç düşündüler mi acaba? Asıl zayıflık ağlamak mı yoksa sağlayamamak mı? Ağlamak sadece kadınlara mı yoksa insana has bir özellik mi? Eğer insana has bir özellikse neden ağlayan erkek zayıf, ağlayan kadın zavallı görülüyor?

Bu Yazıyı Beğendinizmi?

Paylaş : Facebook Twitter Google Plus Pinterest Tumblr
Sayfa Başına Dön