REKLAM ALANI

Bunlara Hergün Dikkat Et!

Tarih: 13.1.11 Kategori: , , , ,

İç Hastalıkları Uzmanı Dr. Charlie Murray sağlıklı beslenmenin 5 altın kuralını açıkladı. İç Hastalıkları Uzmanı Dr. Charlie Murray sağlıklı beslenmenin 5 altın kuralını açıkladı.

1. Çok geç yemeyin. Akşam yemeğinizi her zaman erken yiyin. Uyumaya gittiğinizde metabolizmanız ve sindirim sisteminiz yavaşlar. Gece geç saatlerde yediğimiz yemek  midemizde uzun süre sindirilmeyi bekler. Mide ekşimesi görülür ve ilerleyen günlerde reflüye dönüşebilir.
2. Bağırsak hareketlerinizi kontrol edin. Ne sıklıkta tuvalete çıkıyorsunuz, kanama ya da her hangi bir değişiklik var mı? Bağırsak hareketleriniz sindirim sisteminizin nasıl çalıştığını anlamanızı sağlar.

3. Günlük rutininize egzersiz ekleyin. Egzersiz sindirim sistemnizi olumlu etkiler. Gastroloji rahatsızlıklarından korur.

4. Sert içeceklerden sakının. Bazı içecekler bağırsak ve sindirim sistemimiz için sakıncalı olabilir. Daha yumuşak, midenize yararlı içecekler tüketin.


5. Akıllıca atıştırın. İş yerine atıştırma için meyve götürün. Cips, çikolata gibi yiyeceklerden daha sağlıklıdır ve  sindirim sisteminize yararlıdır.

Unutmayın, bu tür ufak değişiklikler uzun süre sağlıklı yaşamınızı sağlar.

Bu Yazıyı Beğendinizmi?

Paylaş : Facebook Twitter Google Plus Pinterest Tumblr
Sayfa Başına Dön