Ayça'nın kahreden ölümü

Tarih: April 22, 2015 Kategori: ,

banyoda ölü bulunan ayça ve ailesiAdana'da evinin banyosunda cesedi bulunan bir parfümeri mağazasında müdürlük yapan 28 yaşındaki Ayça Tekin'in kalp krizi geçirip yaşamını yitirdiği belirlendi.

Merkez Seyhan İlçesi'nde tek başına yaşayan Ayça Tekin'den 2 gündür haber alamayan yakınları, erkek arkadaşı E.B.'yi telefonla arayıp, "Senin haberin var mı? Telefonlarımıza cevap vermiyor. Endişeleniyoruz" diyerek yardım istedi.

Kız arkadaşına ulaşmaya çalışan E.B., kontrol etmek için evine gitti. Tekin'in annesi ile birlikte çilingir getiren E.B., kapıyı açtırıp eve girdi. Genç kadın, gece kıyafetiyle banyoda yerde hareketsiz halde bulundu. Eve çağrılan sağlık  ekiplerinin yaptığı kontrolde, Ayça Tekin'in öldüğü belirlendi.


İlk incelemede, yere düşerken başını fayansa çarpıp, kaşında açılma olduğu belirlenen Ayça Tekin'in vücudunda başka bir yara, darbe veya kesik izine rastlanmadı. Ayça Tekin'in cenazesi otopsi için Adana Adli Tıp Kurumu'na götürüldü. Cesedi bulan annesi ile erkek arkadaşı E.B., Asayiş Şubesi'ne götürülerek ifadeleri alındı. İfadesinde kız arkadaşını 2 günden beri görmediğini söyleyen E.B., "En son 20 Nisan'da birlikteydik, akşam 'Akrabalarım gelecek, onların yanındayken rahat konuşamam. Ben seni aramadan sen beni arama' dedi. Bu yüzden ben de aramadım. Olaydan kısa süre önce annesi beni aradı, ulaşamadığını söyledi. Annesi ve yengesini de alıp evine gidince cesedini bulduk" dedi.
Yapılan otopside Ayça Tekin'in kalp krizi sonucu hayatını kaybettiği belirlendi. Genç kadının cenazesi otopsinin ardından yakınlarına teslim edildi.
Polis olay ile ilgili soruşturmayı sürdürüyor.Kaynak:mynet

Bu Yazıyı Beğendinizmi?

Paylaş : Facebook Twitter Google Plus Pinterest Tumblr
Sayfa Başına Dön