Araç çarptı telef oldu

Tarih: June 25, 2016 Kategori: , ,
Gaziantep'te aracın çarptığı köpek ağır yaralandı. Yaralı hayvana yardımcı olmak isteyen İmam Hasan Demirel'in çabası yeterli olmayınca, köpek telef oldu.

Edinilen bilgiye göre, Gaziantep'in İslahiye ilçesi Kıbrıs Caddesi üzerinde plakası ve sürücüsü belirlenemeyen bir araç, yolda karşıya geçmeye çalışan köpeğe çarptı. Ağır yaralanan köpek, can havliyle kendisini yol kenarındaki bir bahçeye ulaştı. Atatürk Mahallesi Cami İmamı Hasan Demirel'in 6 yaşındaki torunu Emir Demirel, durumu dedesine bildirdi. Köpeğe sahip çıkan İmam Hasan Demirel, hayvanı gölgelik bir alana götürürken, İslahiye Belediyesi Zabıta Müdürlüğü ekiplerini arayarak, yardım istedi. Zabıta ekipleri de Kimsesiz Hayvanları Koruma Derneğini(KİHAYKO) yetkililerini aradı. Hemen olay yerine hareket eden Kimsesiz Hayvanları koruma Derneği Başkanı Bekir Şentürk, hayvanın iç kanama sonucunda telef olduğunu belirledi. Olayı anlatan İmam Hasan Demirel, "Ben camide mukabeleden döndüğüm esnada, torunum emir beni çağırdı. Torunum, yaralı bir köpeğin bahçede olduğunu söyledi. Bahçeye geldiğimde köpeğin can çektiğini gördüm. Hemen İslahiye Belediyesi zabıta ekibini aradım" diye konuştu. İmamın torunu Emir Demirel ise "Ben bakkal gitmek için evden dışarı çıktığımda yaralı bir köpek bahçeye girerek içeri girdi. Önce korktum, sonra da hayvanın yaralı olduğunu görünce dedeme söyledim" ifadelerini kullandı. Hayvanın trafik kazası sonucu telef olduğunu belirten KİHAYKO Gaziantep temsilcisi Bekir Şentürk, duyarlılığı nedeniyle İmam Hasan Demirel ve torunu Emir Demirel'e teşekkür etti. Hayvanların da canlı olduğunu belirten Şentürk, sürücülerden dikkatli olmalarını isteyerek, kaza durumunda ise hemen veteriner çağrılması gerektiğini ifade etti.

İslahiye Belediyesi Temizlik İşleri ekiplerince bahçeden alınan köpek, gömülmek üzere götürüldü.

Bu Yazıyı Beğendinizmi?

Paylaş : Facebook Twitter Google Plus Pinterest Tumblr
Sayfa Başına Dön