Gaziantep’te lüks mahallede taciz dehşeti!

Tarih: February 18, 2022 Kategori: , ,

 Gaziantep’in en lüks mahallelerinden olan 15 Temmuz Mahallesi’nde dün akşam bir taciz olayı yaşandı eli satırlı olduğu iddia edilen 25-26 yaşlarındaki esmer şahıs genç kadını taciz etmeye kalktı. Yaşadığı dehşeti sosyal medya hesabından duyuran genç kadın olayı işte böyle anlattı!


”Gaziantep primemall civarı çamlıca köşkü önü yaşadığım tatsız bir olaydan bahsetmek istiyorum. Başı boş elinde satır ve yarı çıplak bir tacizciyi üstüme gelirken gördüm ve kendimi korumayı bildiğimden olayı kazasız atlattım.

Ve aradan geçen bi ay sonrası tekrar bugün aynı yerde her zaman sevdiğim ve beslediğim köpeğin uyarısıyla zanlıyı tekrar yanımda farkettim.


Beni tekrar yalnız yakalasaydı öldüredebilirdi eşkalini yüzünde ki maskeden dolayı çıkaramıyoruz o civarda ki herkese sesleniyorum o pislik orda dolaşıyor ve bıçaklı bi saldırgan yakalanmazsa birilerine zarar verecek! 25-26 yaş aralığında orta boylarda esmer yüzünde siyah maske var.”

Bu Yazıyı Beğendinizmi?

Paylaş : Facebook Twitter Google Plus Pinterest Tumblr
Sayfa Başına Dön