Kirli aşk oyunu

Tarih: July 18, 2015 Kategori: , , ,
İzmir'de hizmetçi Gürcü kadın, işten kovulunca korkunç bir plan yaptı! Kadının, kocasını Rus arkadaşıyla tanıştırdı. Genç kıza aşık olan adam, soluğu Rusya'da alınca, yuva yıkıldı...
İntikamı acı oldu! İzmir'de inşaat mühendisi A.A. (37) ile eşi L.A.'nın (38) mutlu bir beraberliği vardı. Eşinin, ev işlerinde çok yorulduğunu düşünen A.A., temizlikçi aramaya başladı. Gürcü temizlikçi R.Ş.'yi işe aldı. Böylece eşini temizlik yükünden kurtaracaktı! Evde bir ay çalışan R.Ş., evin hanımı memnun edemedi. L.A., Gürcü temizlikçiyi işten kovdu! Bunu gururuna yediremeyen, R.Ş., akıllara durgunluk veren bir plan yaptı.

MANKENLİK YAPIYOR
Öfkeli hizmetçi, mankenlik yapan Rus arkadaşı İrini V.'yi İzmir'e çağırdı. Sonra da eski patronundan intikam almak istediğini söyleyip yardım istedi. Rusya'da mankenlik de yapan İrina V., yardım talebini kabul etti. Genç manken, Facebook hesabından A.A.'ya arkadaşlık isteği gönderdi. İkili, İngilizce sohbet etmeye başladı. Geçen sürede İrina V., mühendisi kendisine aşık etti. Moskova'da bir inşaat firmasıyla anlaşarak İzmir'i terk eden koca, eşi ne de "Daha fazla para kazanmak için Moskova'ya gidiyorum" dedi. Gürcü hizmetçi, L.A.'nın evine gidip, "Kocan arkadaşımla Rusya'ya kaçtı" dedi.

MUTLULUĞA YELKEN AÇTILAR
İntikamını almanın mutluluğuyla, "Geçmiş olsun" diyen hizmetçi, evden ayrıldı. Şoke olan L.A., telefonla ulaştığı kocasının itirafı üzerine yıkıldı. Mahkemeye koşup boşanma davası açtı. Rus sevgilinin, eski hizmetçisiyle arkadaş olduğunu, kendisine tuzak kurulduğunu öğrenen mühendis A.A., İrina'yı sorguya çekti. "Hepsi oyun muydu, yalan mıydı" diye sordu. İrina V., "İlk başta arkadaşıma yardım için başlamıştım. Ama sonra sana aşık oldum" yanıtını verdi. İkili, Rusya'da mutluluğa yelken açtı.
Kaynak:sabah

Bu Yazıyı Beğendinizmi?

Paylaş : Facebook Twitter Google Plus Pinterest Tumblr
Sayfa Başına Dön