Kızının üzerine benzin döküp sesini duyurmaya çalıştı

Tarih: July 23, 2015 Kategori: ,
İzmir'in Bayraklı ilçesinde, iddiaya göre bir grup tarafından evi basıldığı ve tehditler aldığı için evine giremeyen Serdar G., altı yaşındaki kızının üzerine benzin döküp sesini duyurmaya çalıştı.
Üzerine babası tarafından benzin dökülen kız çocuğu, dakikalarca korku içinde babasının yanında ağlayarak bekledi. Serdar G., polisin ikazlarına uyarak elindeki benzini ve çakmağı bıraktı.


Olay, saat 12.30 sıralarında, İzmir Adalet Sarayı arkasındaki Salhane Köprüsü üzerinde meydana geldi. Elinde benzin bidonu yanında küçük bir kız ile bekleyen ve bağıran kişiyi gören çevredekiler durumu polise bildirdi. İhbar üzerine  gelen polisi yanına yanaştırmayan şahıs, 'Beni devlet yok sayıyor diye' bağırmaya başladı. İsminin Serdar G. olduğu öğrenilen şahıs, elindeki benzin bidonunu 6 yaşlarındaki kızının üzerine döküp elindeki çakmağı göstererek 'Kızımı yakarım' dedi. Bir polis müdürü Serdar G. ile konuşmaya başladı. Serdar G. kendini ikna etmeye çalışan polise, ''Benim Karabağlar Eskiizmir'de evim var. Benim eski iş yeri sahibim beni dükkandan attıktan sonra evimi Sivaslılar ile bastı. Eşim ve çocuklarım zor kurtuldu. Evime 4 aydır giremiyorum. Devlet bana sahip çıkmıyor. Polis beni evime sokmuyor olay çıkacak diye. Ben neyim burada'' diye bağırdı. Sesinin duyulması için kızını feda edeceğini söyleyen Serdar G., kızının kolundan çekip sağa sola hareket etti. Bu sırada itfaiye ekipleri ve sağlık ekipleri olası bir yangına karşı hazır bulundu. İtfaiye ekipleri su hortumlarını açıp beklemeye başladı.

BABASINA SARILIP AĞLADI

Polis müdürü ile Serdar G. konuşurken babasının üzerine benzin döktüğü küçük kız gözyaşları içerisinde kaldı. 'Baba baba' diye ağlayan kız, babasının elindeki çakmağı uzaklaştırmak için eli ile babasının elini itmeye çalıştı. Yaklaşık bir saat süren ikna çabalarından sonra polis müdürü Serdar G.'yi ikna ederken, Serdar G. elindeki benzin bidonunu ve çakmağı yere fırlattı. Ağlayan kızı ambulansa götürmek isteyen sağlık ekiplerine direnenkız, 'Ben babamı çok seviyorum. Baba, baba' diye ağlayıp ambulansa binmemek için direndi.

Serdar G., gözyaşları içerisinde polis otosuna bindi. Küçük kız daha sonra ambulanstan alınıp babasının yanına verilirken az önce kendisini yakmaya çalışan babasına sarılıp ağladı. Serdar G. ve kızı ifadesi alınmak üzere Çınarlı Polis Merkezine götürüldü.

Olayla ilgili soruşturma başlatıldı
Kaynak:mynet

Bu Yazıyı Beğendinizmi?

Paylaş : Facebook Twitter Google Plus Pinterest Tumblr
Sayfa Başına Dön