Gaziantep’te Otomobil Hırsızlığı Kamerada

Tarih: March 22, 2016 Kategori: , , , ,
Gaziantep’te yaşanan hırsızlık olayında, hırsızlık zanlısı 3 şahıs dakikalar içinde sitenin bahçesinde bulunan otomobile binerek uzaklaştı. Hırsızlık anları ise bir apartmanın güvenlik kameraları tarafından saniye saniye kaydedildi.Edinilen bilgiye göre olay, önceki gece, Şahinbey ilçesi Nuri Pazarbaşı Mahallesi Abbas Sokak üzerinde bulunan Çamlıca sitelerinde yaşandı.

 İddiaya göre, kimliği belirsiz 3 şahıs, site içerisinde park halinde bulunan Reşit Polat’a ait 80 DD 653 plakalı otomobili düz kontak yaparak çalıştırdı. Daha sonra saniyeler içerisinde otomobille birlikte uzaklaşan hırsızlık zanlıları kayıplara karıştı.

Olay anını kaydeden sitenin güvenlik kamerası görüntülerinde, kimliği belirsiz 3 kişi önce sitenin güvenlik kulübesinin önüne gelerek bir süre bekliyorlar. Daha sonra sitede kimsenin olmadığını anlayan zanlılar kısa bir süre sonra tekrar site içerisine girerek açık otoparka yöneliyorlar. Bir süre sonra da çaldıkları arabayla birlikte kamera açısından geçerek olay yerinden uzaklaşıyorlar.

“FABRİKADA İŞÇİLİK YAPARAK ALDIĞIM İLK ARABAMDI’’
Çalınan otomobilini almak için yıllarca fabrikada işçilik yaparak kazandığı paradan kısarak biriktirdiğini söyleyen otomobil sahibi Reşit Polat, yetkililerden aracının bulunması için yardım beklediğini belirtti. Reşit Polat, “Sabah saat 07.00’da işe gitmek için evden çıktığımda, aracımın akşam park ettiğim yerde olmadığını gördüm. Durumu polis ekiplerine bildirdim. Polisler gelip inceleme yaptılar, kamera görüntülerini aldılar. Şimdi aracımın bulunduğu haberini bekliyorum. Ben bu arabayı çok zor şartlarda, fabrikalarda işçilik yaparak aldım. Alnımın teri yani. Ben bir an önce aracımın bulunmasını istiyorum’’ dedi.
kaynak:mynet

Bu Yazıyı Beğendinizmi?

Paylaş : Facebook Twitter Google Plus Pinterest Tumblr
Sayfa Başına Dön