Şehidimizin baba ocağında yas

Tarih: March 04, 2016 Kategori: , , ,
Şehit olan Astsubay Muhammet Karadal'ın Gaziantep'teki baba evine acı haber ulaştı. Şehidimizin gözleri görmeyen babası Cuma Karadal, 20 gün önce oğlunu rüyasında gördüğünü söyledi.

Mardin Dargeçit'te teröristlerle girilen çatışmada şehit düşen 3 askerden Astsubay Muhammet Karadal'ın şehadet haberi Gaziantep'in Şehitkamil ilçesi Eyüpsultan Mahallesi 91 Nolu Sokak'ta oturan baba Cuma ve anne Ayşe Karadal'a ulaştı. 5 kız kardeşi bulunan şehidin evin tek erkek çocuğu olduğu öğrenildi.

 28 yaşındaki Muhammet Karadal'ıh 1 yıl önce astsubay olduğu ve 8 aydır Mardin'de görev yaptığı belirtildi. Anne ve babasının büyük acı yaşadığı şehadet haberi sonrası şehit evi ve mahalle Türk bayrakları ile süslendi. Acılı baba Cuma Karadal'ın evinin önüne taziye çadırı kuruldu. Acılı babayı, taziye çadırında Şehitkamil Belediye Başkanı Rıdvan Fadıloğlu ziyaret ederek, teselli etmeye çalıştı.

Gözleri görmeyen acılı baba, 20 gün önce çocuğunu rüyasında gördüğünü ifade etti. Rüyasını anlatan baba Cuma Karadal, "Bir kamyon gördüm kafası kıpkırmızı. Baktım, oğlum da o kamyona bindi. 20 gün önce gördüm bu rüyayı, sonra defalarca arayarak, oğlumla telefonla görüştüm. İçim rahat değildi, sıkıntı vardı. En son dün telefonla görüştüm. Bana, 'baba şu anda uçaklar bombalıyor, sonra da biz operasyona gideceğiz' dedi. Allah rahmet eylesin. Oğlumu vatana şehit verdim. Hakkım helal olsun" diye konuştu.

Şehit evinin önünde sağlık ekipleri hazır bekletiliyor.
kaynak:megahaber27

Bu Yazıyı Beğendinizmi?

Paylaş : Facebook Twitter Google Plus Pinterest Tumblr
Sayfa Başına Dön