Tapulu arazisinden geçen yolun ikinci şeridini de kapattı

Tarih: May 07, 2016 Kategori: , ,
Arazisinden yol geçirildiğini iddia eden İbrahim Akbulut, daha önce bir kısmını kapattığı yolu, belediye ile anlaşamayınca tamamen ulaşıma kapattı.

Samsun'da tapulu arazisinden yol geçirildiğini iddia eden İbrahim Akbulut, daha önce bir kısmını kapattığı yolun tamamını trafiğe kapattı.

İbrahim Akbulut (65), İlkadım ilçesine bağlı Liman Mahallesi Gençlik Caddesi'nde ailesine ait bin 550 metrekarelik arazisinin 10 yıl önce usulsüz olarak Samsun Büyükşehir Belediyesince yol haline getirildiğini öne sürdü.

Büyükşehir Belediyesince "şehir içi yol" diye trafiğe açılarak kullanılan yolun, tapulu arazisi olduğunu ileri süren Akbulut, ''Belediyeye karşı açtığım davayı kazandım. Ancak belediye yetkilileri anlaşmak istemedi. Ben de daha önce yolun bir kısmını 'Bu cadde tapulu arazim olduğundan kapatılmıştır' tabelası asarak kapattım. Hakkımızı alamayınca tapulu arazimin olduğu alanın tamamını kapattım.'' dedi.

Belediyenin kamulaştırma yapmadan arazisini yola çevirdiğini ve kullanmaya başladığını ifade eden Akbulut, hakkını alıncaya kadar yolu açmayacağını belirtti.

Kentin işlek caddelerinden bu bölgede yolun kapatılması nedeniyle ulaşım farklı güzergahlardan sağlanıyor.

Bu Yazıyı Beğendinizmi?

Paylaş : Facebook Twitter Google Plus Pinterest Tumblr
Sayfa Başına Dön