GAZİANTEPLİ BU SESE KULAK VER !! SAHİP ÇIK

Tarih: May 12, 2016 Kategori: , , ,
“Benim tek hayalim şu dünyada eşime gelinlik giydirmek ve onu bembeyaz gelinlik içinde görmekti; ama gücüm yetmedi”

Gaziantepli genç çiftin hikayesi yürek burktu… Çeşitli nedenlerden dolayı eşi ile kaçmak zorunda kaldıklarını belirten İbrahim U., tek hayalinin eşini gelinlik içinde görmek olduğunu söyledi. İbrahim U., yürek burkan hikayesini şu şekilde anlattı:  “Bundan 1.5 sene önce başladı her şey… Birbirimizi çok sevdik ve kaçtık. Birlikte olmak için hayatın tüm zorluklarına dayanmaya çalıştık. 1.5 sene boyunca sağda solda kaldık. Bazen sağdan soldan borç ederek dayandık. Buraya kadar ama; artık gücümüz kalmadı.

Ben eşime bir düğün yapamadım, istediği hiçbir şeyi alamadım. Onu mutlu etmek istiyorum. Kimse bize sahip çıkmadı. Bazen annemin yanında kalıyorduk, haliyle babamla ayrı oldukları için anneme de çok zor oluyordu; çünkü evimiz yoktu.

Benim tek hayalim şu dünyada eşime gelinlik giydirmek ve onu bembeyaz gelinlik içinde görmekti ama gücüm yetmedi. Yapamadım, sigortalı iş bulmakta zorlanıyorum; çünkü işsizlik var memlekette. Bizi yanlış anlamasın kimse, biz sadece mutlu olmak istiyoruz. Tek hayalimiz düğün.”

GAZİANTEP HALKI - BAŞKANI - VALİSİ - ZENGİNLERİ DUYARSIZ MI ?
                                       BİR GELİNLİK İÇİN YARDIM EDEN OLMICAK MI ?
Duyarlı İnsanlarımız Yardım ve bilgi için - Facebook sayfamıza mesaj atabilir.

Bu Yazıyı Beğendinizmi?

Paylaş : Facebook Twitter Google Plus Pinterest Tumblr
Sayfa Başına Dön