Lütfen Biraz Dikkat !!

Tarih: July 31, 2016 Kategori: , , ,
Gaziantep'in İslahiye ilçesinde otomobil çarpan köpek ağır yaralandı.
Gaziantep';in İslahiye ilçesinde otomobil çarpan köpek ağır yaralandı.
Edinilen bilgiye göre, İslahiye ilçesi Erenler mahallesi Devlet Hastanesi yakınlarında Hasan Durmuş';un Barut isimli kangal cinsi köpeğine araç çarptı. Kazada köpek yaralanırken, sürücü olay yerinden kaçtı. Kazanın gece olduğunu tahmin ettiğini belirten Hasan Durmuş, "Sabah kalktığımda köpeğimi bulamadım. İş yeri karşısında petrol istasyonu çalışanları, ';köpeğine araba çarptı'; dediler. Yere baktığımda kan izleri ve araba parçaları gördüm. Yanına gittiğimde kan revan içindeydi. O halde görünce ağladım. Ailemden biri kaza geçirmiş gibi çok üzüldüm. Kucaklayıp ilçe merkezine getirdim. Burada bir veterinere gösterdim. Lütfen bu canlar için biraz duyarlı olalım" dedi.
Yaralı köpeği tedavi eden Veteriner hekim Yusuf Yıldızgil, "Çarpma sonucu hayvanın ağzında yırtıklar vardı. Bunları tedavi edip diktik. Hayati tehlikesi sürüyor. 24 saat müşahede altında tutmamız gerekiyor" diye konuştu.
kaynak:mynet

Bu Yazıyı Beğendinizmi?

Paylaş : Facebook Twitter Google Plus Pinterest Tumblr
Sayfa Başına Dön