Ameliyat oldu, karnında makas unutuldu!

Tarih: August 05, 2017 Kategori: , , , , ,
Emel Bingöl, karın gerdirme operasyonu için bıçak altına yattı. Ancak ameliyatta kullanılan makas Bingöl’ün karnında unutuldu. Yaklaşık 6 ay boyunca karnındaki makasla yaşayan Bingöl çektiği acılara dayanamayıp tekrar ameliyat oldu ve karnındaki makas başarılı bir operasyonla çıkarıldı. Bingöl, hem ameliyat olduğu hastaneye hem de ameliyatı yapan doktora dava açtı.

Almanya’da yaşayan Emel Bingöl karın gerdirme operasyonu yaptırmak istedi. Bunun için de Almanya’da ameliyat olmak yerine, Gaziantep’te olmayı tercih etti. Bingöl, Gaziantep’teki özel bir hastanede bıçak altına yattı. Doktor N.G. tarafından ameliyat edilen Bingöl, bir gün sonra hastaneden taburcu edildi ve Almanya’ya döndü. Ancak sıkıntılar ise tam bu noktadan sonra başladı. Karnında şişlikler oluşan ve hareket etmekte zorlanan Bingöl, doktoru ile temasa geçti ve yaşadığı sorunları aktardı. Doktor N.G., hastasına durumun normal olduğunu ve zamanla geçeceğini iletti.

‘DOKTORLAR DA ŞOK OLDU’

Bingöl, başından geçenleri şu şekilde anlattı: “2’nci ayın 3’ünde Almanya’dan Gaziantep’e geldim. Güzellik uzmanı Nesrin Gümüş’ün yanına gittim. Hatem Hastanesi’nde ameliyat oldum. 4’ünde çıktım. Evimize geldik Urfa’ya. Gayet normaldi her şey. Almanya’ya dönüş yaptığımda karnımda her zaman bir şişkinlik vardı. Sürekli Nesrin hanımla yazıştık. Görüştük, o dedi ki ‘normaldir, şişkinliktir, geçer, sabret’ dedi. ‘Masaj yap’ geçer’ dedi. Her şeyi yaptım geçmedi. İleriki zamanlarda eğilmem kalkmam, ev süpürmem, ev işleri sürekli ağırlaştı. Halsizlik ve yorgunluk verdi. Kızlarımla İlgilenemedim. İşimden oldum, işimden çıktım bu ara halim kalmadı. Doktora gittim, doktor Türkiye’de ameliyat olduğunuz için Türkiye’ye gitmeniz gerekli dedi. En sonda onlar da dayanamadı renkli röntgen çekildi. Doktorlar gördü şok oldu. ‘Karnımda makas var Emel Hanım’ dediler. ‘Sizi burada hemen ameliyata alalım çıkaralım makası’ dediler.


DOKTOR HEMŞİREYİ SUÇLADI! 
Ben hayır dedim doktorumla görüşeyim doktor dedi ki Nesrin Hanım ‘sakın Almanya’da olma bana gel ben makası alacam’. Pazartesi günü Gaziantep’e uçakla gittim akşam uçağıyla. Konuştum kendisiyle anlaşamadık, kendisine güvenemedim bir daha o makası aldırması için. Bana dedi ki ‘benim suçum değil hemşirenin suçu’. Ben dedim ‘öyle bir şey olamaz.’ Ben ‘sizi bilirim, hastaneye ameliyata girenleri bilemem’ dedim. Kendisine güvenemedim o yüzden onun ameliyat yapmasını istemedim. Karnımda sanki 3 tane yumurta varmış gibi. Sol tarafımda kemerli pantolonlar giyemedim. Çünkü sıkıyor dar geliyordu sancı yapıyordu orası. Ağrı kesiciler içtim iyi değildim. Hep sürekli yatmak istiyordum yorgunluk veriyordu.

‘GAZİANTEP’TEKİ DOKTORA GÜVENEMEDİM’ 
Bekledim anlaşalım dedim o anlaşmaya konuşmaya yanaşmadı. Yanında bana kayınıyla, eniştesiyle, avukatıyla geldi. Ben tek başınaydım. Sonra görümcem Urfa’dan geldi Urfa’ya götürdü orda güzel bir hastanede makası çıkardık. Şu an çok iyiyim hatta yeni ameliyatlıyım kendimdeyim. Allaha çok şükür kendime geldim iyiyim. Makas olduğunu öğrendiğimde moralim çok kötüydü hep bir sancım vardı. Şimdi iyiyim daha rahat hissediyorum kendimi 4 gündür ameliyatlıyım çok rahatım.

HEM DOKTORA HEM DE HASTANEYE DAVA AÇTIM 
Hatem Hastanesi hakkında suç duyurusunda bulundum. Dava açtım hem Hatem Hastanesi’ne hem de Nesrin Gümüş Hanımefendiye. Kendisi bugüne kadar ne aradı ne sordu nasılım iyi miyim, kötü müyüm diye. Beni WhatsApp’tan bloke etti. Sanki suçlu olmuş gibiyim. Davayı açtık Şiyar Yıldırım Beyle bakalım hayırlısı olsun”Öte yandan hastane yönetimi olaya ilişkin açıklamayı avukatlarının yapacağını belirtti. Ancak şu ana kadar herhangi bir açıklama yapılmadı.Mustafa PAYIK/AJANS URFA

Bu Yazıyı Beğendinizmi?

Paylaş : Facebook Twitter Google Plus Pinterest Tumblr
Sayfa Başına Dön