Ortaokul Öğrencisinden Fedakarlık Örneği

Tarih: April 30, 2015 Kategori: ,
Gaziantep’te bir ortaokul öğrencisi, yarışmadan kazandığı bisikleti ihtiyaç sahibi öğrenciye hediye ederek, fedakarlık örneği gösterdi.
Gaziantep Anneler Ortaokulu’nda Kutlu Doğum haftası kapsamında düzenlenen ’Peygamberimize Mektup’ adlı yarışmada birinci olan 14 yaşındaki Hatice İkra Şan, ödül olarak bisiklet kazandı. Hatice İkra Şan, Okul Aile Birliği’ne, kazandığı bisikleti yardıma muhtaç bir çocuğa hediye etmek istediğini bildirdi. Durumu değerlendiren Okul Aile Birliği, Yetim ve Öksüz Çocuklar Derneği’ne başvurdu. Bisikletin, dernek üyesi 13 yaşındaki 7. sınıf öğrencisi Gülüzar Yaşar’a verilmesi kararlaştırıldı.
Bisikleti kendi eliyle Gülüzar Yaşar’a teslim eden Hatice İkra Şan, çok mutlu olduğunu belirterek, ”Okulda düzenlenen yarışmada birinci oldum ve bisiklet kazandım. Daha önce kazanacağımı hiç düşünmüyordum. Zaten kazanırsam da bisikleti muhtaç birine vermeyi düşünüyordum. Bu bisiklete ihtiyacım olmadığı için arkadaşıma hediye etmek istedim” dedi.
Hediyesini alan Gülüzar Yaşar, daha önce hiç bisikletinin olmadığını söyleyerek, “7. sınıfa gidiyorum. Bu haberi duyunca çok sevindim. Bisikleti hediye eden İkra arkadaşıma çok teşekkür ediyorum” diye konuştu.
Yetim ve Öksüz Çocuklar Derneği Başkanı Hakan Gökşen, Hatice İkra Şan’ın bu hareketini takdir ettiğini belirterek, şunları söyledi:
”Anneler Ortaokulu Müdürü Mehmet Kemerli derneğimize müracaat etti. Yarışma düzenlediklerini ve bu yarışmada birinci olan İkra Şan adlı öğrencinin ödülden feragat ederek, kazandığı bisikleti başkasına hediye edeceğini söyledi. Biz de dernek kapsamında bir öğrencimizi ayarladık. Okul müdürü ve okul aile birliğiyle bir araya gelerek ödülü öğrencimize takdim ettik.
Kaynak:megahaber

Bu Yazıyı Beğendinizmi?

Paylaş : Facebook Twitter Google Plus Pinterest Tumblr
Sayfa Başına Dön