Babamı öldürdüm. Gelin beni alın

Tarih: August 12, 2015 Kategori: , ,
Muğla'nın Köyceğiz ilçesinde babasını silahla vurarak öldüren şahıs, "Babamı öldürdüm. Gelin beni alın” diyerek polise teslim oldu

Olay, Muğla'da Köyceğiz Gelişim Mahallesi'nde gece geç saatlerde meydana geldi. 17 yaşındaki Özgür K., annesini ve kendisini sürekli dövdüğünü iddia ettiği babası Tanju K.'ya (43) kurşun yağdırdı.
Vücuduna 7 kurşun isabet eden Tanju K. olay yerinde hayatını kaybetti. Özgür K. ise polisi arayıp, "Babamı öldürdüm. Gelin beni alın" diyerek teslim oldu. Uzun süredir işsiz olduğu ve ailesine şiddet uyguladığı öne sürülen Tanju K., iddiaya göre, dün gece yine karısını dövdü ve gece saat 01.00 sıralarında yürüyüş yapacağını söyleyerek evden çıktı.
Özgür K. da babasının evde bulunan tabancasını alarak, peşinden gitti. Babasını takip eden Özgür K., Köyceğiz Mehmet Özakaya stadının yakınında babasının üzerine bir şarjör mermi boşalttı. Vücuduna 7 mermi isabet eden Tanju K. olay yerinde öldü. Özgür K. polisi arayarak babasını vurduğunu ve nerede bulunduğunu söyledi.
Polis ekipleri Özgür K.'yı babasının cesedinin başında otururken bularak gözaltına aldı. Adliyeye sevk edilen Özgür K.'nın ifadesinde, "Annemi iki gün önce dövdü. Gece bir kez daha bizim yanımızda dövdükten sonra evden çıktı.Hepimize şiddet uyguluyordu" dediği öne sürüldü.
Özgür K., çıkarıldığı mahkeme tarafından 'yakın akrabayı öldürmek' suçundan tutuklanarak cezaevine gönderildi. Diğer taraftan, eşinden gördüğü şiddet nedeniyle yüzünde morluklar olan anne ise darp raporu alarak, ifade vermek üzere ilçe emniyet müdürlüğüne götürüldü.
Kaynak:posta

Bu Yazıyı Beğendinizmi?

Paylaş : Facebook Twitter Google Plus Pinterest Tumblr
Sayfa Başına Dön