Dini nikahla evlenen hamile gelin 4 gündür kayıp

Tarih: December 20, 2015 Kategori: , ,
Gaziantep'te 3 ay önce dini nikahıyla evlenmesinin ardından Samsun'a taşınan ve 1,5 aylık hamile olduğu iddia edilen Gaziantepli Gönül Basüt'ten 4 gündür haber alınamıyor. Kızının hayatından endişe ettiğini belirten acılı baba Şıh Basüt, Gönül Bağsüt'ün eşi ve kaynanasından şiddet gördüğünü ileri sürdü.

İddiaya göre, Gaziantepli 18 yaşındaki Gönül Bağsüt, C.İ. ile yaklaşık 3 ay önce dini nikahı ile evlendi. Evlendikten sonra 2 ay boyunca Gaziantep'te kalan kızının, eşi ve kayınvalidesinden şiddet gördüğü yönünde şikayette bulunmaya başladığını söyleyen babası Şıh Basüt, dünürlerinin Samsun'a gitme kararı alarak, Samsun'a taşındığını kaydetti.

Resmi nikahın yapılması umuduyla kızı Gönül'ün, eşi C.İ, kayınvalide S.İ ve kayınpeder R.İ ile birlikte Samsun'a taşındığını belirten Şıh Basüt, kızının telefonla arayarak Samsun'da da eşi ve kayınvalidesi tarafından uygulanan şiddetin sürdürdüğünü ifade etti. Yaklaşık 5 gün önce şiddet şikayetlerinin sürmesi üzerine dünürü R.İ. ile telefonla konuşarak kızını geri isteyen Şıh Basüt, 1 gün sonra arayan dünürlerin Gönül'ün kayıp olduğu haberini verdiğini ifade etti.
1.5 aylık hamile olduğunu belirttiği kızının gidebileceği tüm akraba ve arkadaşlarına ulaştığını ve hiçbir yerde bulamadığını kaydeden acılı baba, kızının kaçırılmış olabileceğini ve hayatından endişe ettiğini söyledi. Dünürlerinin de kayıp gelinlerini aradığını anlatan gözü yaşlı baba elinde kızının resmi ile birlikte Gaziantep ve Samsun arasında mekik dokuyor.

Hiçbir ize rastlamadığını belirten Basüt, "Salı gününden beri kayıp. Ne ses aldım ne seda aldım. Ölü mü diri mi bilmiyorum. Bir gören duyan varsa bir haber etsin. Lütfen tek istediğim diriyse yaşadığını bileyim, ölüyse öldüğünü bileyim. Hiçbir hastalığı yoktu. Kocasından ve kaynanasından aşırı şiddet görüyordu. Ondan sonra kayboluyor kız. Buradan Samsun'a gitmişlerdi. Samsunda kayboluyor. Bütün her taraf arandı. Bütün emniyet güçlerine haber verildi. Kocası da arıyor, kaynanası ve kayınbabası da arıyor" dedi.

"ARTIK NE YAPACAĞIMI BİLMİYORUM"

Kaybolmadan birkaç gün önce kızının kendisini aradığını belirten Basüt, 1.5 aylık hamile olduğunu söylediğini belirtti. Kızının hayatından endişe ettiğini belirten Basüt, kızını gören ya da yerini bilenlerin kendisine haber vermesini istedi.

Ne yapacağını bilemediğini dile getiren Basüt, "Beni aradı ve her şeyi anlattı. Ben de kayın babasını aradım. 'Kızımı gönderin' dedim. 'Tamam' dedi. 'Göndereceğim' dedi. Göndermediler. Salı günü aradılar, 'kaybolmuş' dediler. Bütün her tarafa başvurduk. Başvurmadığım yer kalmadı. Artık ne yapacağımı bilmiyorum. Bana bir telefon etse bir ses ya da haber gönderse başka bir şey istemiyorum. Nerede olduğunu da bilmiyorum. Ne yapacağımı bilmiyorum. Artık ne gerekiyorsa ne çare varsa onu yapmak istiyorum, ama elimden gelen hiçbir şey yok. Aşırı şiddet var. Damadım olacak kişi söylüyor yani 'ben bunla yaşayamam' diyor. Yaşayamazsan, 'neden evlendin' diyorum. Neden hayatını mahvettin kızımın, neden aldın diyorum, cevap vermiyor. 1,5 aylık hamile kızım. Yeni evlendiler bunlar imam nikahıyla evlendiler, remi nikahı da yapmamıştık. Resmi nikah için de kimliğini vermiştim. Kimliğini değiştirmeye gönderdim. 'Tamam yapacağız' dediler, yapmamışlar. İstanbul'da amcası var, Ankara'da teyzesi var. Hepsini aradım, hepsini araştırdım. Hiçbir yerde yok, yediğimiz içtiğimiz yok, sadece kendisinden bir haber almak istiyoruz. Bir haber göndersin, 'ben iyiyim ben şuradayım' desin yeter, sağ olduğunu öğrenmek istiyorum. Ölüyse, ölü olduğunu öğrenmek istiyorum. Eğer anneni babanı kardeşlerini seviyorsan, gerçekten istiyorsan lütfen ne olursun, nerede olursan ol, bana bir haber versin. 'Baba ben sağım, sizi istiyorum' desin, sadece bir haber göndersin başka bir şey istemiyorum" dedi.
kaynak:gaziantepgünes

Bu Yazıyı Beğendinizmi?

Paylaş : Facebook Twitter Google Plus Pinterest Tumblr
Sayfa Başına Dön