Gaziantepliler, çınar yapraklarına hücum etti!

Tarih: December 01, 2015 Kategori: ,
Gaziantep’te sonbaharın gelmesiyle birlikte sararıp dökülen çınar yaprakları, televizyon programlarında kireçlenme hastalıklarına iyi geldiğini duyan vatandaşlar tarafından poşet poşet toplandı.

Gaziantep’in Şehitkamil ilçesine bağlı Kale altı civarındaki çınar ağaçları, sonbaharın gelmesiyle birlikte yapraklarını dökmeye başladı. Yaşanan görsellik vatandaşlar tarafından fotoğraflarla ölümsüzleştirirken, temizlik görevlilerinin iş yükünü iki kat arttırdı.

VATANDAŞLAR POŞETLERE DOLDURDU

Cadde üzerine dökülen yaprakları temizlemek için çalışan temizlik görevlilerinin imdadına ise çınar ağacı yaprağının şifalı olduğunu duyan vatandaşlar koştu.
 Vatandaşlar dökülen çınar ağaçlarının yaprağını torbalara doldurarak şifa umuduyla evlerine götürdü.

Çınar ağacı yapraklarını toplayan Fikret Gören, “İnternetten araştırdım, kullananlardan duydum. Çınar ağacı yaprakları kireçlenmeye iyi geliyormuş. Annemin ayaklarında kireçlenme rahatsızlığı var. Bir şifa umuduyla topluyoruz. Gezerken fark ettim. Uzun zamandır nereden bulabileceğimi arıyordum. Denk geldim burada belediyede görevli arkadaş topluyordu" dedi.

KEŞKE HERKES GELİP TOPLASA

Yaprakları toplayan temizlik görevlisi ise “Yaprak topluyorum. Bazı vatandaşlar bu yaprakların kireçlenmeye iyi geliyor diyorlar. Reklamlarda görüyorlar faydalı diyorlar. Toplasınlar bana bir zararı yok, keşke herkes gelip toplasaydı” şeklinde konuştu.
kaynak:megahaber27

Bu Yazıyı Beğendinizmi?

Paylaş : Facebook Twitter Google Plus Pinterest Tumblr
Sayfa Başına Dön