Gaziantep'te kadın yolcu otobüs şoförünü darp etti

Tarih: December 11, 2015 Kategori: , ,
Gaziantep’te 11 yaşındaki bir çocuğuna ait serbest biniş kartıyla halk otobüsüne binmek isteyen kadın, otobüs şoförünü darp etti.

Gaziantep’te 11 yaşındaki bir çocuğunun serbest otobüs giriş kartıyla halk otobüsüne binen Z.Y. isimli kadın, kartın kime ait olduğunu soran otobüs şoförü Süleyman Koçak'a kartını verdi. Kartın çocuğa ait olduğunu gören Süleyman Koçak, kadına bu kartla otobüse binemeyeceğini söyledi. İddiaya göre, bunun üzerine öfkelenen Z.Y., otobüs şoförü Koçak'a küfür ederek saldırdı.

Z.Y.'nin otobüse binmesi ve şoför Süleyman Koçak'a saldırması halk otobüsünün içerisindeki kameralar tarafından saniye saniye kaydedildi.

“HEM SUÇLU HEM GÜÇLÜ”
Sürücü Koçak, Z.Y isimli kadının hem kendisine saldırdığını hem de karakola giderek şikayet ettiğini söyledi. Z.Y.'nin kendisini darp ettiği gerekçesiyle şikayetçi olan Süleyman Koçak, otobüsteki güvenlik kameralarını polise teslim ederek, kendisinin de kadın hakkında şikayetçi olduğunu ifade etti.

İlk kez bir kadın tarafından şiddet gördüğünü belirten Koçak, "Kadının bir tanesi serbest biniş kartla araca bindi. Serbest kartın kendisine ait olup olmadığını sordum. O da ‘kart benim' dedi. Ben de alıp karta baktığımda kart kendisine ait değildi. Kart, küçük 11-12 yaşlarında bir çocuğa aitti. 'Neden bunu kullanıyorsunuz' diye sorduğumda, 'ben refakatçisiyim' diye cevap verdi. Tekrar, 'neden kendisine ait olmayan kartı kullanıyorsun' diye sorduğumda yine ters tepki verdi. Bana küfürlü konuştu. Ben kendisine karşı hiçbir argo kelimede bulunmadım. Buna rağmen bana saldırdı, iki kere bana vurdu. Daha sonra yolcular araya girdi. Daha sonra bu kadın gitmiş beni polis karakoluna şikayet etmiş. Hem suçlu hem de güçlü. Otobüste kamera var saniye saniye olay anı görüntülenmiş. Ben de alıp bunları polise verdim adalet yerini bulacak” ifadelerini kullandı.
kaynak:megahaber27

Bu Yazıyı Beğendinizmi?

Paylaş : Facebook Twitter Google Plus Pinterest Tumblr
Sayfa Başına Dön