14 Yaşındaki Çocuktan Duygulandıran Mail

Tarih: March 22, 2016 Kategori: , , , ,
Gaziantep'te 14 yaşındaki ortaokul öğrencisi Oktay Tırnaksız, Şehitkamil Belediye Başkanı Rıdvan Fadıloğlu'na mail atarak felçli babası için yardım istedi.

Mail nedeniyle çok duygulanan Fadıloğlu ise hemen harekete geçerek hasta baba ile oğlunu ziyaret edip, gerekli çalışmaları başlattı. Mehmet Çolakoğlu Ortaokulu'nda okuyan 14 yaşındaki Oktay Tırnaksız, felçli babası Kadir Tırnaksız için Şehitkamil Belediyesi resmi internet sitesine mail attı. Beyaz masa aracılığıyla atılan mail Şehitkamil Belediye Başkanı Rıdvan Fadıloğlu'na bildirildi. Maili okuyunca duygulanan Başkan Fadıloğlu, Oktay Tırnaksız ile irtibat kurulması talimatını verdi. Bizzat kendisi aileyi ziyaret eden Başkan Fadıloğlu, hastalık hakkında bilgi aldı.

Avukat olmayı planladığını söyleyen Oktay Tırnaksız, attığı mailinde, "Sayın Başkanım önce saygı ve selam. Ben Oktay Tırnaksız. Mehmet Çolakoğlu Ortaokulu'nda okuyorum. Okula giderken ayaklarım gidiyor da vücudum sanki evde. Nedeni ise babam özürlü ve başka bir rahatsızlığı çıktı. Çok evlere ziyarete gittiğinizi biliyor ve bize de yardımcı olur musunuz? Ellerinden öperim Başkanım. Sayın Başkanım telefonum altta yazılıdır" ifadelerine yer verdi.

Mailiyle bizzat Başkan Fadıloğlu'nun ilgilenmesine şaşırdığını söyleyen Oktay, Başkan Fadıloğlu'na teşekkür etti. Sorunların bizzat Fadıloğlu'na anlatmanın mutluluğunu yaşadığını belirten Oktay Tırnaksız, "Ben, Başkanımıza bize yardım etmesi için mail attım. Başkanımız, sağ olsun evimize geldi. Yaşadığımız sorunları kendisine anlattık. Başkanımız, problemlerimizle yakından ilgilendi. Babamın sağlığına kavuşması için çalışma başlattı. Bize yardım etti, hediyeler verdi. Başkanımıza çok teşekkür ediyoruz” dedi.

Oktay Tırnaksız'ın babası Kadir Tırnaksız ise oğlunun attığı mailden haberi olmadığını ifade etti. Başkan Fadıloğlu ve belediye görevlilerini evinde görünce şaşırdığını anlatan baba Kadir Tırnaksız, "Daha önce 2 defa kalp krizi geçirdim. Şeker hastalığım var. Yine daha önce bel fıtığından 2 defa üst üste ameliyat oldum. Sağ ayağımda güç yok. Üç ayda bir aldığım bir maaş var. Onunla geçinmeye çalışıyorum. Oğlum, Başkanımıza mail atmış. Bundan da benim haberim yok. Mailin sayesinde Başkanımız evimize geldi” diye konuştu.

ÇALIŞMALAR HEMEN BAŞLATILDI
Tırnaksız ailesinin yardım çağrısına duyarsız kalmayan Fadıloğlu eve yaptığı sürpriz ziyaretle ailenin tüm sorunlarını bizzat dinledi. Oktay'ın başarılı bir öğrenci olduğunu öğrendiklerini belirten Fadıloğlu, yanındaki birim amir ve müdürlerine Oktay’ın babası Kadir Tırnaksız’ın bir an önce sağlığına kavuşması için gerekli çalışmaların hemen başlatılması talimatını verdi.

Çok duygulandığını vurgulayan Başkan Rıdvan Fadıloğlu, “Oktay kardeşimiz bize bir mail atmıştı. Oktay, okulda 7. sınıfa gidiyor. İnşallah geleceğin de avukatı. Şimdiden hazırlanıyor. Hedefini belirlemiş. Kendisini bu başarısından ötürü tebrik ediyorum. Okulda da başarısı ön planda. Oktay, attığı mailde babasının rahatsızlığından bahsetmişti. Biz de hem Oktay’a ‘merhaba’ diyelim hem de Kadir Beye ‘merhaba’ diyelim istedik. Bugün kendilerini ziyarete geldik. Kadir kardeşimiz bir rahatsızlık geçirmiş. Tedavisi devam ediyor. Geçmişte olan ayrı bir sıkıntısı var ama şimdi bu geçici rahatsızlığını biran önce ilaç tedavisiyle tamamlayınca eski sağlığına kavuşmuş olacak. Ben, Oktay’a bizi bilgilendirdiği için teşekkür ediyorum. Bu sayede bilgimiz oldu. Allah’tan acil şifalar diliyorum. Oktay’a da başarılar diliyorum. İnşallah Oktay, gelecekte başarılı bir avukat olacak. Hem ülkeye hem de ailesine hizmet edecek. Arkadaşlarımızla görüştük. Kadir kardeşimizin bir doktora gitmesi gerekiyor. Bir doktora görünecek. İnşallah, tedavi tamamlanınca daha rahat yaşantısına devam eder. Tekrar geçmiş olsun” ifadelerini kullandı.

Ziyaretin ardından belediye görevlileri gerekli tedavi ve işlemler için harekete geçti.
kaynak:megahabe27

Bu Yazıyı Beğendinizmi?

Paylaş : Facebook Twitter Google Plus Pinterest Tumblr
Sayfa Başına Dön