3 DAKİKA'da MUHTEŞEM MAKYAJ YAPMA SIRLARI

Tarih: January 15, 2011 Kategori: , , ,


3 dakika...

Bu sabah geç uyandın ve aksi gibi evden çıkmak için çok az vaktin var… Birazdan okuyacağın taktiklerle saç ve makyajın sadece birkaç dakikada muhteşem olacak!
konu baslikTAZE VE ETKİLEYİCİ!

1. Adım: Yüzüne hem renk, hem denem verecek bir makyaj bazı uygula. Göz kapaklarına biraz ışıltı vermek için bej tonlarında sedefli kalem far sür. Kirpiklerine tek kat siyah maskara sür.
2. Adım: Saçlarına durulanmayan bakım kremi sür. Şimdi saçlarını ensende gevşek bir topuz şeklinde topla ve kancalı toka ile topuzu tutturup saç uçlarını dağınık bırak. Ardından biraz saç spreyi ile şekli sabitle.


Saçları besleyen ve şekillendiren özel formüllerle artık kontol sizde!

3. Adım: Altın sedefleri olan pembe bir parlatıcı kullanarak dudaklarına renk ver.
4. Adım: Topuzuna yakışacak büyükhalka küpeler tak.

Toplam süre: 3 DAKİKA! PARLAMANIN TADINI ÇIKAR!

►1. Adım:
Yüzüne renk ve nem verecek makyaj bazını sür. Ardından hem dudaklarında, hem de yanaklarında kullanabileceğin krem bazlı bir renklendirici kullan. Ürünü yaymak için parmak uçların yeterli.

İyi bir makyajın sırrı ilk dokunuştur... Makyajınızın ilk adımında cilt yapınıza uyumlu ürünleri seçmek için tıklayın!

2. Adım: Kirpik kıvırma maşası ile kirpiklerini kıvır ve ardından 2 kat siyah maskara sür.
3. Adım: Saçlarına biraz hacim ve yumuşaklık katmak için avucuna bir miktar şekillendirici krem dök ve başını öne alıp tüm saçına güzelce yedir.
4. Adım: Dudaklarına şeffaf bir parlatıcı sür ve görünümünü tamamla. Toplam süre: 3 DAKİKA

Bu Yazıyı Beğendinizmi?

Paylaş : Facebook Twitter Google Plus Pinterest Tumblr
Sayfa Başına Dön