Karısını çocuğunun gözü önünde katletti

Tarih: October 26, 2015 Kategori: ,
Çaycuma ilçesinde uzun süredir eşinden şiddet gören 27 yaşındaki iki çocuk annesi kadın, kocası tarafından çocuğunun gözleri önünde 33 yerinden bıçaklanarak öldürüldü.

Zonguldak'ın Çaycuma ilçesinde uzun süredir eşinden şiddet gören 27 yaşındaki iki çocuk annesi kadın, kocası tarafından çocuğunun gözleri önünde 33 yerinden bıçaklanarak öldürüldü.
Kocasından defalarca şiddet gördüğü için baba evine sığınan iki çocuk annesi Selma İnam (27), "Çocuklarıma çamaşır getirdim" diyerek kendisini dışarı çıkartan eşi Özden İnam tarafından 33 bıçak darbesiyle öldürüldü.
Olay, dün akşam saatlerinde Zonguldak’ın Karaman beldesinde meydana geldi. İddiaya göre, iki gün önce eşiyle yaşadığı tartışmanın ardından eşi tarafından ilaç içmeye zorlanarak intihara teşebbüs eden Selma İnam hastanedeki tedavisinin ardından babasının evine gitti. Türkiye Taş Kömürü Kurumu’nda memur olduğu öğrenilen Özden İnam, akşam saatlerinde eşini eve dönmesi için ikna etmek üzere kayınpederinin evine gitti.
"Çocukların çamaşırlarını vereceğim" diyerek Selma İnam’ı evden çıkmaya ikna eden Özden İnam, daha sonra çamaşırların otomobilde olduğunu söyleyerek eşini otomobilin yanına götürdü. Selma İnam ile Özden İnam arasında burada da tartışma çıktı. Tartışma sonrasında Özden İnam, Selma İnam’ın 12 yaşındaki erkek kardeşi Sefa A. isimli çocuk için, “Sizin soyunuzu kurutacağım. Ailenizde tek erkek o onu öldüreceğim” diyerek tehdit etti. Daha sonra Özden İnam, Selma İnam’ın kız kardeşi Selda A. ve 10 aylık çocuklarının yanında 33 bıçak darbesiyle Selma İnam'ı öldürdü. Olayın ardından Özden İnam jandarma tarafından yakalanarak gözaltına alındı. Otopsisi yapılmak üzere Atatürk Devlet Hastanesi Morgu’na kaldırılan Selma İnam’ın cansız bedeni ise babası Sadullah A. tarafından Karaman beldesinde defnedilmek üzere alındı.
2 GÜN ÖNCE ZORLA İLAÇ İÇİRİP ÖLDÜRMEYE ÇALIŞMIŞ
Kızının uzun süredir şiddet gördüğünü ve daha önce boşanmak için mahkemeden döndüklerini ifade eden 49 yaşındaki acılı baba Sadullah A., Özden İnam’ın kızı Selma İnam’a 2 gün önce zorla ilaç içirip öldürmeye çalıştığını iddia etti. Daha önce mahkemeye damadının Acılı baba Sadullah Aytekin yaptığı açıklamada, “8 sene önce kaçarak evlendiler. Düğün yaptılar, ben gitmedim, çünkü istemediğim yere gitti. Evlendikten 1 buçuk yıl sonra tartışmaya başladılar. Mahkemeden döndüler. Çocuklar var diye boşanma davasından vazgeçirdim. Damat psikolojik tedavi görüyordu. İlaç kullanmadığı zaman deliriyordu. İlaç kullanırsa iyi oluyordu. Evvelki gün kendi evlerinde benim kızıma zorla ilaç içirmiş, vücudunda bıçak izleri varmış. Kızım tedavi gördükten sonra dün sabah evime geldi. Dün sabah da o da gelmiş, birlikte kahvaltı yaptık. Dün akşam da ben, eşim ve oğlumla Zonguldak’a geldim. O sırada yine eve gelmiş tartışmışlar. Çocukları getirdim, al arabadan deyip tartışıyorlar. Arabanın yanına gidince de vurmuş bıçağı. Yanında ablası vardı, her şeye tanık olmuş. Psikiyatri sorunu varmış bilmiyorduk. Aklı gelip gidiyormuş. Kızım bize hiçbir şey demedi” dedi.
Olaya tanık olan Selma İnam’ın kız kardeşi Selda A.'nın eşi ise Hasan A., ise, "Ben eşimle telefonla görüşüyordum o esnada. Telefonda eşim birden ‘Özden yapma’ diye bağırıyordu. Rahmetlinin de sesini duydum. Hepinizi öldüreceğim diye bağırıyordu. Ne oluyor diye telefonu kapatmadım, dinliyordum. Ondan sonra eşim tekrar telefonu eline aldı. 'Öldürdü, her yerini kesti, koş yardım et' diye bağırmaya başladı. İşteydim, Zonguldak merkezdeydim. Bir şey de yapamadım. 112’yi aradım. Tekrar aradım 'kardeşim ölüyor, can çekişiyor' dedi. Olay sonuna kadar telefon kapanmadı” diye konuştu.
ÇOCUKLARI İÇİN BOŞANMAMIŞ
Selma İnam’ın daha önce de birçok kez şiddet gördüğünü ifade eden enişte Hasan A., “Boşanma aşamasına geldiler sonra tekrar çocukları var diye barıştılar, davadan vazgeçtiler. Birkaç gün önce darp yüzünden hastanede yattı. Ben öldürmeyeyim, kendin öl diye ilaç içirmiş. Daha önce olaylar nedeniyle cumhuriyet savcılığında ve jandarmada ifade verdi. Vücudunun çeşitli yerlerinde bıçak izi varmış. Savcılıkta kaydı var ama yapılan bir işlem yok. Eşine yalvarıyor benimle gel diyor. Gelecek misin, gelmeyecek misin diyor. Sonra küçük çocuğunu getiriyor eve. Sonra arabada çocuğun çamaşırları var gel diyor. Arabanın yanına getirince de bıçaklıyor” ifadelerini kullandı.
EVİN TEK ERKEĞİ OLDUĞU İÇİN 12 YAŞINDAKİ KARDEŞİNİ ÖLDÜRECEKMİŞ
Her tartışma sonrasında Selma İnam’ın 12 yaşındaki erkek kardeşi Sefa A.’yı öldürmekle tehdit ettiği iddia edilen Özden İnam’ın olay yerine de Sefa A.’yı öldürmek için geldiği iddia edildi. Olay sırasında Özden İnam’ın, eşi Selda A.'yı ve çocuğunu da öldürmeye çalıştığını ifade eden Hasan A., “Daha önceleri sürekli kardeşini öldürürüm, soyunuzu kurutacağım diyerek tehditler ettiği iddia edildi. O gün de kardeşini öldürmek için gelmiş. Soyunu kurutacağım diyerek 12 yaşındaki kardeşini öldürecekti. Eşim şokta. Bağırmış abla kurtar beni diye o da başında beklemiş bir şey olmayacak sana diye teselli etmiş. Ambulans gelmiş müdahale etmiş. Yolda kalbi durmuş, çalıştırmışlar. Ama yine durmuş. Çok bıçaklamış. Eşime de saldırıyor. Eşim de 10 aylık bebeğim var ona dokunma bana vur diye yalvarıyor” şeklinde konuştu.

Bu Yazıyı Beğendinizmi?

Paylaş : Facebook Twitter Google Plus Pinterest Tumblr
Sayfa Başına Dön