Bu da yerli Robin Hood

Tarih: March 20, 2016 Kategori: , , ,
Gaziantep'te yaşayan ayakkabı ustası, zenginlerin verdiği kullanılmış ve tahrip olmuş ayakkabıları, onararak, fakirlere dağıtıyor.

Gaziantep'te yaşayan 65 yaşındaki İzzet Gatırcıoğlu, emekliye ayrıldıktan sonra zenginlerden ya da yurtlardan kendisine verilen yırtık, tahrip olmuş, eski model ve kullanılmış ayakkabıları alarak yeniden onarıyor. Kentte 55 yıldır ayakkabı tamiratı yapan usta İzzet Gatırcıoğlu, tamir ettiği ayakkabıları ise belirlediği ihtiyaç sahiplerine ücretsiz dağıtıyor. Hafta boyunca onardığı ayakkabıları haftanın 3 gününde tespit ettiği ihtiyaç sahibine teslim eden Gatırcıoğlu, yoksul insanların tamir için getirdiği ayakkabılardan ise ücret almıyor.

 Ömrü yettiği sürece ayakkabı tamiri ve dağıtımı sürdürmek istediğini anlatan Gatırcıoğlu, "Maddi durumu iyi olan bazı müşterilerimin getirdiği ayakkabıları, tamir edip onardıktan sonra ihtiyaç sahiplerine veriyorum. Özelikle yatılı okullardan ve vakıflardan gelen eski ayakkabılar geliyor. Bunları tamir edip, belirlediğimiz ihtiyaç sahiplerine hediye ediyorum.

Özellikle muhtarlar, ayakkabılarını vermek isteyenleri veya ihtiyacı olanları yönlendiriyorlar. Eski ayakkabıları alıyorum, onarıyorum. Gerçekten ihtiyaç sahibi olanları da belirleyip, teslim ediyorum" diye konuştu.

Ayakkabı ustası Gatırcıoğlu, Suriye'deki iç savaştan kaçarak kente sığınan Suriyeli mültecilerin de ekonomik durumu kötü olanlarından tamir parası talep etmediğini ifade etti.

Bu Yazıyı Beğendinizmi?

Paylaş : Facebook Twitter Google Plus Pinterest Tumblr
Sayfa Başına Dön