Şehitkamil'den binlerce öğrenciye müjde

Tarih: October 04, 2016 Kategori: , , ,
Şehitkamil Belediyesi, bünyesinde oluşturduğu eğitim merkezlerinde vereceği eğitimlerle toplam 14 bin 500 öğrenciyi geleceğe hazırlayacak. Öğrenciler, yıl boyu devam edecek eğitim faaliyetlerinden tamamen ücretsiz olarak faydalanacak.

Şehitkamil Belediyesi, 2016-2017 eğitim-öğretim yılının başlamasıyla birlikte eğitim merkezlerindeki faaliyetlerine başladı. Şehitkamil Belediyesi’ne bağlı hizmet veren 20 etüt eğitim merkezi, 1 sürekli eğitim merkezi ve 1 gençlik merkezinden yaklaşık 14 bin 500 öğrenci eğitim alacak. Şehitkamil Belediyesi, 4-5-6-7 ve 8. sınıf öğrencilerinin tüm araç-gereç ve eğitim ihtiyacını tamamen ücretsiz olarak karşılayacak. Eğitim merkezlerinde öğrencilere hem okul derslerine yardımcı olunacak hem de TEOG sınavına hazırlık eğitimi verilecek.

‘‘Bursluluk sınavını kazandım’’

Başak Konakları Etüt Eğitim Merkezi’nde eğitim gören 5. sınıf öğrencisi Sıla Kızıl, aldığı eğitimle bursluluk sınavını kazandığını kaydetti. Şimdi de TEOG sınavında başarılı olmak için çalıştığını dile getiren Sıla Kızıl, “Başak Konakları Etüt Eğitim Merkezi’nde okul sonraları destek alıyoruz. Okulda işlediğimiz dersleri burada tekrar ediyoruz. İşlediğimiz derslerle ilgili test çözüyoruz. Burada üzerimizdeki stresten kurtulmak için çeşitli sosyal ve kültürel etkinlikler düzenliyoruz. Bu da bizim açımızdan çok güzel oluyor. Geçen yılki bursluluk sınavına burada hazırlanarak girdim ve kazandım. Bu sene de TEOG sınavına hazırlanacağız. Bu yüzden şimdi öğretmenlerimizden destek alıyoruz. Bize bu imkanları sunan Şehitkamil Belediyemize teşekkür ediyoruz” şeklinde konuştu.

‘‘Okul birincisi oldum’’

Başak Konakları Etüt Eğitim Merkezi’nde aldığı eğitimlerle okulunda birinci olduğunu aktaran Roşat Delibaş, öğretmenlerin çok iyi ders anlattığını söyledi. Roşat Delibaş, “Başak Konakları Etüt Eğitim Merkezi, derslerime çok büyük bir katkı yaptı. Buraya ilk geldiğimde pek de başarılı bir öğrenci sayılmazdım. Buraya geldikten sonra okuduğum okulun birincisi oldum. Burası çok güzel bir yer. Buraya her zaman geliyoruz. Burada test çözüyoruz, arkadaşlarımızla yardımlaşıyoruz, çeşitli sosyal etkinlikler yapıyoruz. Öğretmenlerimiz çok iyi ders anlatıyor. Burayı çok seviyoruz. Bize bu fırsatı verdiği için Şehitkamil Belediye Başkanımız Rıdvan Fadıloğlu’na çok teşekkür ediyoruz” diye konuştu.

Bu Yazıyı Beğendinizmi?

Paylaş : Facebook Twitter Google Plus Pinterest Tumblr
Sayfa Başına Dön