Gaziantep'te Bebeği ile yolda yürüyen kadına bunu yaptılar

Tarih: May 22, 2017 Kategori: , ,
Gaziantep'te ilaç almak için bebeği ile dışarıya çıkan kadının cep telefonu, kimliği belirlenemeyen iki kişi tarafından çalındı. Kimliği belirlenemeyen şahıslar, peşinden koşan esnafa rağmen izini kaybettirdi.

Edinilen bilgiye göre, Gaziantep’in Şahinbey ilçesi Beybahçe Mahallesi'nde ikamet eden 27 yaşındaki G.T., 14 aylık bebeği E.T. ile bugün öğlen saatlerinde ilaç almak için sokağa çıktı. Genç kadının cebindeki telefon, eczaneden eve dönerken kendisini takip ettiği tahmin edilen ve kimlikleri belirlenemeyen 2 kişi tarafından çalındı. Telefonu çalan şahıslar kaçarken, olayı gören terzi İlyas Polat, elindeki işini bırakarak şahısların peşine koştu. Polat, tüm çabasına rağmen şahıslara yetişemedi.Bebeğinin yanında korkulu anlar yaşadığını belirten kadın, başından geçenleri şöyle anlattı:

"Telefonda eşimle konuşuyordum, telefon konuşmam bittikten sonra cebime koydum arkamdan gelen iki şahıstan beyaz gömlekli 21-25 yaşlarındaki gaspçı hızlı bir şekilde telefonumu gasp edip kaçtı."

Kapkaç mağduru G.T.’nin yardım sesini duyarak şahısların peşine koşan terzi İlyas Polat ise "Dışarıdan gelen ses üzerine dışarı çıktım. Gaspçının yüzünü görmedim, uzaktan gördüm. Koştum yakalamak için ama yetişmedim” ifadelerini kullandı.Olayın ardından polis, olay yerinde inceleme yaptı. Çevredeki güvenlik kameralarının peşine düşen polis, şahısların kimliklerini belirlemeye çalışıyor.

Bu Yazıyı Beğendinizmi?

Paylaş : Facebook Twitter Google Plus Pinterest Tumblr
Sayfa Başına Dön