Gaziantep'te 10 Bin Aileye Gıda Yardımı

Tarih: June 03, 2016 Kategori: , , ,
Şehitkamil Belediyesi, Ramazan Ayı öncesi dar gelirli ailelere yönelik gıda yardımı dağıtımına başladı. Gıda yardım paketleri, Ramazan Ayı öncesi 10 bin dar gelirli aileye teslim edilmiş olacak.Şehitkamil Belediyesi, Ramazan Ayı öncesi dar gelirli ailelerin umudu oldu. Her yıl Ramazan Ayı öncesi düzenli olarak yapılan gıda yardımı bu yıl 10 bin dar gelirli aileye yapılacak. Ramazan Ayı başlamadan gıda yardım kolileri tüm ailelerin evlerine teslim edilecek. İlçe genelinde farklı noktalarda bulunan dar gelirli ailelere ulaştırılan gıda yardım kolisi içerisinde, 5 kilogram pirinç, 5 kilogram şeker, 5 kilogram kırmızı mercimek, 5 kilogram makarna, 5 kilogram bulgur ve 5 kilogram ayçiçek yağı bulunuyor. Yardım dolayısıyla mutlu olduklarını ifade eden aileler, Şehitkamil Belediye Başkanı Rıdvan Fadıloğlu ve ekibine teşekkür etti.

RAMAZAN AYI ÖNCESİ DAĞITIM TAMAMLANACAK
Yapılan yardımlara ilişkin açıklamada bulunan Karaoğlan Mahalle Muhtarı Mustafa Dağlıoğlu, “Şehitkamil Belediyemizin her sene olduğu gibi bu sene de gıda yardım dağıtımı başladı. İnşallah, Ramazan Ayı öncesi bu yardım paketlerinin tamamı dağıtılacak. Dağıtılan yardım paketleri içinde; pirinç, şeker, kırmızı mercimek, makarna, bulgur, ayçiçek yağı gibi gıda maddeleri bulunuyor. Dağıtılan yardım paketlerinin ihtiyaç sahibi insanlarımıza bir nebze de olsa faydası olacağını düşünüyorum. Şehitkamil Belediye Başkanı Rıdvan Fadıloğlu ve ekibine bu konudaki hizmetlerinden dolayı mahallem adına çok teşekkür ediyorum” dedi.

YARDIMLAR KAPIDA TESLİM EDİLİYOR
Yardımlarla ilgili değerlendirmede bulunan Çakmak Mahalle Muhtarı Zeki Elbeyli, “Şehitkamil Belediyemizin Gıda Bankası aracılığıyla düzenli olarak yardımları var. Mahallemizde ikamet eden ihtiyaç sahibi vatandaşlarımızı biz Gıda Bankası’na yönlendiriyoruz. Oradaki yetkililer gönderdiğimiz vatandaşların durumlarını inceliyor. Şehitkamil Belediyemiz, yıllardır gıda yardımlarını yapıyor. Belediyemiz, bu yardımları yaparken insanlarımızı rencide etmemek için evlere kapıda teslim yapıyor. Bu yardımlardan dolayı biz de çok memnunuz halkımız da çok memnun. Şehitkamil Belediye Başkanı Rıdvan Fadıloğlu ve ekibine çok çok teşekkür ediyoruz” ifadelerini kullandı.
kaynak:mynet

Bu Yazıyı Beğendinizmi?

Paylaş : Facebook Twitter Google Plus Pinterest Tumblr
Sayfa Başına Dön